• وبلاگ : 
  • يادداشت : به کجا چنين شتابان؟!!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 6 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    وبلاگ جالبي دارين قدر خودتونو بدونين
    پاسخ

    سلام.ممنون.چه طوري؟مگه ميشه خود آدم قدر خودشو بدونه:))
    كاربر شيدا، تفسير قرآن با من و تو نيست، با اهلش است. من در مكتب امام موسي صدر يادگرفتم تنگ نظر نباشم. تك بعدي نبينم. عمق نگاهم فقط تا نوك دماغم نباشد.
    اصغر فرهادي كه هيچ، بهتر است يه سرچ كني عكسهاي شان استون رو هم ببيني، ايشون همچين عليه السلام هم نيست. امام موسي هم با يهود و مسيحيان كه هيچ حتي با لائيك و سكولارها هم ارتباط داشت. با خانمها دست مي داد. در مجالسي براي خانم هايي كه البته نه تنها حجاب شرعي نداشتند بلكه تنه مي زدند به اروپا سخنراني مي كرد. و اين اتفاقا به گوش آقاي بروجردي و امام خميني هم رسيده بود. برايش حكم تكفير كه صادر نكردند هيچ، گفتند آقا موسي مي دادند چه كار مي كند.
    درباره اصغر فرهادي مي گويم هر كس ممكن است اشتباه كند . من و تو هم اشتباه مي كنيم. اما فرهايد حرفش را با فيلمش زده، شايد به مزاق شما خوش نيامده باشد. اما حق نداريد هر آنچه مي خواهيد بگوييد. يعني اسلام به شما اين حق را نداده . فعلا همين
    پاسخ

    سلام:اينکه تک بعدي نبينيم و نوک دماغمان را نبينيم رو خوب اومدي!منتهي چرا حالا که ما در حال جنگ هستيم با دشمن آب به آسيباب دشمن ميريزد؟خداوند ميگويد يخْرِجُ الْحَي مِنَ الْمَيِّتِ وَ يخْرِجُ الْمَيِّت مِنَ الْحَي‏ِ وَ يحْي الأَرْض بَعْدَ مَوْتهَاوَ كَذَلِك تخْرَجُونَ‏(19)سوره روم.تفسير قرآن نيز هم با اهلش است و تا جايي که قرآن را باز کني و معني اش را بخواني و بتواني آن را مطابقت دهي با افراد زمانه تفسير به راي نيست.هرگز در صحبت هايم نگفته ام شان استون عليه السلام است.اگر کمي ديدتان را باز ميکرديد ميديديد که کلام حق تا به کجا رسيده است و شان استون لائيک را شيعه کرده!متاسفانه بعضي هامان کبک گونه رفتار ميکنيم!ماننند ماهي در آب قرار داريم همين که ذره اي آبمان کم شود شروع به بال بال زدن ميکنيم!اصغر فرهادي را تاييد نکرده و نميکنم و رفتار علني اش را رد کرده ام که فسقش هم آشکار است!هر آنچه را ديده ام و ميبنم را نقد کرده ام!همين اسلام را که همانند بعضي ها شما علم کرده ايد و حرفش را ميزند در مورد غيبت گفته است:کسي که فسقش آشکار است صحبت در مورد آن غيبت نيست.اين حرف شما را هم در مورد امام و موسي صدر جديد است که ميشنوم!
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ چهارشنبه 10 اسفند 90 نوشته (به کجا چنين شتابان؟!!) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.

    سلام

    خيلي زيبا و درس آموز بود.

    پاسخ

    ممنون.

    سلام شيدا جان.آره متنت عين حقيقت بود...

    به وب منم سر بزن.

    پاسخ

    سلام:حتما.