سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
قالب وبلاگ

سلام.
دهه دوم محرمی مادربزرگ بنده مراسم عذاداری اهل البیت رو در منزلشون دارند و الحمدلله محفل خوبیه و بی ریا و مادربزرگم تموم هم و غمشون بی ریا بودن و باب دل ائمه برگزار شدن مجلس هست........طی سخنرانی هایی که در محفل شده بود و فامیل و دوست و آشنا و همسایه همه دور هم جمع بودند و بازگویی سینه به سینه واقعه دلخراش اما پربرکت عاشورا و جمع شدن محبین اهل بیت کنار هم کلی برکت برای من داشت.
.
.
قبور ائمه

برپایی این محافل برکات زیادی رو به دنبال داره:
1:صله رحم:که باعث ازدیاد عمر هست و مورد تاکید ائمه مصومین.
2:تمیزی منزل:در مدت زمان برپایی محافل عذاداری علاوه بر پاکیزه گی جسم و ظاهر سعی در پاکیزه کرن زنگار های دل و جان نیز هم میشود.
3:برطرف شدن مشکلات:چه مالی و چه روحی و چه خانواده گی.با حضور به هم رساندن در این محافل علاوه بر خواندن ذکر ائمه و به پا داشته شدن صله رحم از مشکلات و اتفاقاتی که برای فامیل و دوست آشنا ایجاد شده باخبر میشیم و با برکت وجود ائمه و رقت قلب سعی در رفع مشکلات هم داریم چه جسمی و مالی و روحی.
4:آشنا شدن و فراگیری علوم و باخبری از محیط اطراف.
5:بنا کردن پیوند آسمانی ازدواج و برطرف کردن مشکل ازدواج جوانان.
.
.
.
.
.
fijvdk ldvhe 

از همه اینها مهمتر و والاتر میراثی است که گذشته گان برای ما به ارمغان آورده اند وآن هم میراث محبت خاندان آخرین منجی بشریت و محبت اهل البیت است.......فراگیری کتاب خداوند و فرهنگ آزاده گی عاشورایی بودن و عاشورایی زیستن......

.
.
و تا هر زمان که هر ملتی فرهنگ عاشورایی نداشته باشد به آزاده گی نخواهند رسید. 


[ دوشنبه 91/9/20 ] [ 11:37 صبح ] [ شیدا ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

شیدا....شیدا.....شیدا!!
موضوعات وب

  

 
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 273082