سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
قالب وبلاگ

 

سلام.
به مناسبت داغی بازار انتخابات و وعده وعیدهایی که هر یک از کاندیداهای محترم حال واقعی یا نا واقعی پشت تربون به ملت میدهند چند خاطره غم انگیز بسیار ذهنم را مشغول کرد و باید گفت:عزیزان و برادران گرامی و دلسوزان محترم!!مردمی که به شما رای میدهند به مدت هشت یا چهار سال آینده خود را در دستان شما قرار میدهند و این مسند و این کرسی حق الناسی است که به قول بزرگان گناه کوچک مسئولی بزرگتر از کناه بسیار بزرگ غیر مسئولی است!!
دوستم و هم دوره ای زمان تحصیلم!!بزرگ شده ایران و متولد ایران است و ازدواج کرد با مردی از تبار پاکستان و متقی!!که در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و مناسب با بیست و هشتم صفر امسال در سن بیست و هشت ساله گی برای دفاع از مرزو وبوم و اسلام و قرآن و جان شیرینش را فدای شیعه و ناموسش کرد!!دختری دو ساله و نیم و همسری بیست و شش ساله را داغدار خود کرد.همسری که هنوز بعد از گذشت چندین ماه هنوز اشک چشمش تازه است و با هر نفس کشیدنی آه سردی میکشد از نبود همسری مهربان که حقش جز شهادت چیزی دگر نبوده!!منتهی نگران و مضطرب نگران طفل یتیمش که به او گفته:بابا رفته پیش خدا بابا شهید شده!!و در هر مکان عمومی که پدری دست کودکش را گرفته و کودکش خندان بابا بابا میکند اشک از چشمان فریده مادر جاریست و کودکش میگوید بابا نگو!!بابا پیش خدا رفته باباشهیده!!......
شاید از این حرفها فقط خاطره ای در ذهن هم سالانمان حک شده است اما:من چند روزی را با دوست عزیز داغدارم و طفل نازداره اش را سر کردم و در تمام آن مدت فقط و فقط اشک بود و اشک که فریدهً جانم از دیده گانش فرو میریخت.
.
.
.
اشک هایت میسوزانتم

ستایش عزیزم دختر نازی که هنوز کامل مسلط نیست به فارسی و با آب بازی و تاتی تاتی...غم بزرگ بی پدری را فراموش میکند و مادری غمگین که در ایام جوانی چه کند با زمان و زمانه!!
.
.
.
پدر و مادری دلسوز و مهربان که با غم دلبندشان ذره ذره آب میشوند اما بر خود مسلط که مبادا آب در دل فریده شان دختر اکتیو و مبلغ دینشان در پاکستان که چند ماه پیش در اجلاس بیداری اسلامی نماینده مردم شیعه پاکستان به ایران سفر کرده بود و چه شوقی خدمت در راه اسلام را با تمام قوا انجام میداد حال ملول غمین در گوشه ای کز کرده و ترس از آینده از چشمان همیشه خیسش هویداست!!
.
.
فریده جان عزیز دلم با تمام وجود در غمت با تو شریکم و غمت هر روز روزم را تارتر میکند......!!
.
.
.......

فریده های ایران نیز کم نیستند!!شهدای هسته ای شهدای نیروی انتظامی و .....همه و همه ستایش هایی دارند که چشمشان به اعمال شما دوخته است و هر گریه یا سختی ای که در زندگی متحمل میشوند خدایی ناکرده آتشی میشود در پرونده مسئولی که ماهها فقط به مکتب و شخص خاصی پیوند خورده اند!!.......
و دعایشان شامل حال آن پدر دلسوزی است که هنوز رسم مولا و پدرش را در پیش دارد که علی گونه با غم یتیمان میگرید و تنها وجود او و وجود امام عصرش که این پدر دلسوز نائب اوست مایع دلگرمی اوست.
.
.
دعایم برای فریده عزیزم(امیدوارم به آرزویت که دیدار خصوصی با نائب حضرت مهدی است قسمتت شود از ایشان بخواهی برای ما نیز دعا کنند!!).
شبها موقع راز و نیاز با معبودت ما را نیز به یاد داشته باش!
.
.
پ ن الف:نوشته ام تنها وظیفه ام بود!!چرا که ما زندگیمان را مدیون  خون شهدا هستیم و جانبازان و خاطره دوست عزیزم مرا بیش از قبل بر آن داشت که به آرمانهای ملت و خاکی که گلگون است به خون شهدا پایبند باشم و انتخابم انتخابی درست باشد!!
پ ن ب:شهیدان زنده اند الله و اکبر
پ ن پ:شهدا برایمان دعا کنید.

 


[ شنبه 92/3/11 ] [ 11:12 عصر ] [ شیدا ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

شیدا....شیدا.....شیدا!!
موضوعات وب

  

 
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 272641