سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
قالب وبلاگ

سلام 
تو پست قبلیم در مورد اینکه سریال قلب یخی چرا پخش نمیشه یکمی توضیح دادم و با کمی سرچ در مورد شکی که داشتم در مورد یه سریال دیگه واقعا مطمئن شدم یهودیای فراماسونر کشور ما چه نفوذی روی ما دارن وما بی خبریم.
سریال طنز قهوه تلخ!! بله همین سریال که همه دارن میخرن و تو سینماهای خونه گیشون به اتفاق خانواده هاشون به تماشا مینشینن.
شاید یکی از دلایلی که این سریال اجازه پخش تو تلوزیون ملی رو نگرفت تابلو بودن همین نمادها بوده توش که شایعه درست کردن با صدا سیما رو تبلیغات دعواشون شده؟یکی نیست بهشون بگه برید بابا مردم رو تا این حد ببو گلابی گیر آوردین؟
بله این سریال تا تونسته نمادگرایی کرده واین نمادهاش رو مخفیانه وعلنی به خورد اون بیننده میده واون بینده هم حال میکنه که مهران مدیری عجب سریالی ساخته بابا.
از پرده های تو سالن ها گرفته تا مجسمه ها و لباسهاشون همه وهمه نمادهای فراماسونری هست.


اینکه دستشون توی کتشوت قرار میگیره یکی از نشانه های رده بالای فراماسونر هست که هر کسی به این مقام نمیرسه و ملاحضه یکنید که مستشار خان این نماد رو زنده میکنه و هیچ دلیلی هم نداره که دستش رو در این قسمت از کتش قرار بده مگه اینکه دلیل خاصی داشته باشه.

 

ستاره داودی یا هم همون نشانه پرچم صهیون که در همه جای این کاخ به چشم میخوره و تمامی این پنجره ها به این سبک تعبیه شدن توی این سریال.

 

چشم جهان بین یا همون چشم دجال که همه جا حضور داره وبه اعتقاد خود فراماسونر ها همه دنیا رو زیر نظر داره و چیزی نیست که از دید اون مخفی بمونه.

به این تصویر و نوع فیلمبرداری اون توجه داشته باشید از اینجا برای بیننده تداعی دو ستون معبد سلیمان رو میکنه که در سر در سازمان ملل و ساختمان پنتاگون همه وهمه این ستون ها دیده میشه.

این هم تصویر دو ستون معبد سلیمان.و در فیلم سینمایی ملک سلیمان نبی! که اونها حضرت سلیمان رو پیامبر نمیشناسن بلکله پادشاه میشناسن ویک جن گیر به وضوح به این موضوع اشاره شده است.

این هم مجسمه جرج واشنگتون که مهران مدیری یا همون بولوتوس کبیر به اون تکیه داده.در اینجا برای بیننده تداعی یک مجسمه یونانی رو میکنه.

پ ن :یه سرچ تو اینترنت در مورد این آقا وکارهایی که کرده ومیکنه کار مشکلی نیست و زحمتی هم نداره.
پ ن 1:به هوش بوده کار مشکلی نیست.
پ ن 2:................


[ سه شنبه 89/12/10 ] [ 9:47 صبح ] [ شیدا ] [ نظر ]

سلام
تو این چند مدت خیلی فکرم مشغوله نسبت به اتفاقات اطراف و حوادث پیش آمدی که همه خبر از یه واقعه بزرگ داره که شاید ما اگه خدا بخواد شاهد این اتفاق بزرگ بشیم واون هم درک کردن عصر ظهور باشه انشاالله.
همزمان با سریال آقای مدیری وحتی کمی قبلتر از اون سریالی به بازار برای عرضه اومد به نام قلب یخی.این سریال به علت تشابه اسمی که با یکی از سریالهای تلوزیونی داشت سالهای قبل نسبتا توجه کمی از افراد رو به خودش جلب کرد.
این سریال که فقط سیزن اولش به بازار اومد ودر اون تبلیغ سیزن دوم هم بود که به طور کاملا اتفاقی به بازار عرضه نشد ومن خبرهایی شنیدم از اطرافیانم که پخش واکران این سریال لغو شده و با نیومدن سیزن دوم به بازار  متوجه شدم  بله تو مملکت اسلامی ما که همیشه دم از استقلال و آزادی بیان میزنن باز هم برای ابراز تنفر از این موجودات خبیس آزادی بیان وجود نداره.
از اون زمانی که میرزا ملکم خان فراموشخانه رو در ایران تاسیس کرد و تا الان دستهایی وجود دارند که نمیگذارند هرگز هیچ گونه اطلاعاتی از این بنده گان شیطان به بیرن رخنه کنه.
این سریال تنها سریالی بود که به وضوح در باره فراماسونری وانجمنهای زیر زمینی اونها وبلکه کثافت کاریهای اونها در ایران وسایر نقاط جهان اطلاعاتی در اختیار اکثر مردم ما که علاقه ای به مطالعه ندارند میذاشت.
شاید اونایی که این سریال رو دیدن یه درصدیشون مثل من پیگیر شدن وبقیه هم با خودشون گفتن  شاید وزارت فرهنگ وارشاد به اون ایراد گرفته واجازه اکران نداده.
نه خیر این حرفا نیست ماجرا حادتر از اون چیزی هست که ما فکر میکنیم.


تو این سریال به طرز جالبی پرده از اسرار فراماسونری بر میداره و افرادی که تو اغلب جاهای دنیا در حال جاسوسی اند ما فکر میکنیم به به چه آدمای خوبی اگه اونا نبودن ما چه کار میکردیم؟
پ ن:کمی تامل.


[ سه شنبه 89/12/3 ] [ 5:14 صبح ] [ شیدا ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

شیدا....شیدا.....شیدا!!
موضوعات وب

  

 
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 272628