سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
قالب وبلاگ

هر کدوم از ما آدما برای کارایی که انجام میدیم دلیل داریم و اونا رو طبق اهدافی که داریم طبقه بندی میکنیم تا به اون هدفمون برسیم و همیشه سعی داریم کارهامون رو طوری انجام بدیم که از انجام دادن اون راضی باشیم وخودمون رو به خاطر انجام ندادن اون سرزنش نکنیم .
درس میخونیم که به مدارج عالی برسیم تا تو جامعه انسان مفیدی باشیم وبتونیم به هم نوعامون خدمت کنیم واز این کار لذت میبریم.
غذا میخوریم میخوابیم به تفریح وگردش میریم لباس مرتب وتمیز میپوشیم و............. خیلی کارای دیگه که تو جامعه وبین انساهایی که زندگی میکنیم فرد شاخصی باشیم و اونا به ما افتخار کنن.
تو خونواده وبین فامیل دوست داریم فرد تاثیر گذاری باشیم .
کاری رو که به ما واگذار میکنن دوست داریم به نحو احسن انجام بدیم چون آبرومون رو در گرو بهتر انجام دادن اون میدونیم .
فرزندامون رو از لحظه به وجود اومدنشون طوری تربیت میکنیم که مایه افتخار ما بشن.

خدایا من در کلبه حقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری من چون تویی دارم وتو چون خود نداری


.
.............
...
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
............
حالا خدایی که ما رو آفریده وبه ما همه چیز رو عطا کرده وهدفش از آفریدن ما رسیدن به کمال حقیقیه و همه چی تو دنیا رو برای ما خلق کرده تا ما در آسایش باشیم و به اون کمال برسیم
و اگه یکی از بنده هاش به اون هدفی که میخواد نرسه چه حسی به خدا دست میده؟ آیا حق نداره که از اون بنده ناراحت بشه؟ یا حتی اون رو به خاطر اون کار اشتباهی که انجام داده مجازات کنه؟
خودمون اگه جای خدا باشیم ویکی از اطرافیانمون اون طور که میخوایم نباشه چه طور با اون رفتار میکنیم؟به طور قطع با اون برخورد میکنیم و حتی اون رو از خیلی از چیزهایی که داره ودر اختیارش گذاشتیم محروم میکینم تا به اشتباهش پی ببره.
اما خدای مهربون این کار رو با ما نمیکنه وهمیشه یه راهی برامون باز میذاره تا به اون اشتباهمون پی ببریم ودر صدد رفع اون بربیایم و برای ما ماه رمضان رو گذاشته که اگه ازش خجالت میکشیم پیشش بریم با خیال راحت؛اون هم ما رو در آغوش مهربونش میگیره ومیگه که من منتظرت بودم پیش از اینکه تو بیای چون من خودم تو دلت انداختم که دوباره به سمت من بیای و توبه کنی اون وقت تو درخواست میکنی ومن با آغوش باز پذیرای توام و منتظر تو و رحمت بیکرانش رو به ما عطا میکنه .
چه خوبه تو این ماه ما هم به آشتی با خدا بریم و از عشق بازی با خدا تو این ماه به اوج خدا برسیم وبه اون نزدیک ونزدیکتر بشیم وخودمون رو خدایی کنیم که هدف خد از افرینش ما هم همین بوده وخودش تو سوره مبارکه ص فرموده نفخت فیه من روحی پس این ماه برشما مبارک و مبارکتر خدایی شدنتون.
پ ن: التماس دعای فراوون دارم از همتون.
پ 1ن: پیشاپیش میلاد با سعادت امام حسن مجتبی کریم اهل البیت رو به شما تبریک میگم.
پ ن 2: امیدوارم که خدای مهربون به من وکودکم نیز عنایت کنه واون هم خدایی بشه وسربازی از بهتریم سربازهای امام زمان(عج الله تعالی)باشه.


[ سه شنبه 87/6/19 ] [ 12:37 عصر ] [ شیدا ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

شیدا....شیدا.....شیدا!!
موضوعات وب

  

 
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 272632