سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
قالب وبلاگ

سلام.
این روزا بیماری عجیبی اومده که به شدت فراگیر شده و در موردش مثل سالهای قبل هیچ تبلیغی نشد متاسفانه بعد از چد بار آزمایشگاه و سوراخ شدن تمامی رگاهی طفل های معصوم و خوابیدن و بستری شدن تو بیمارستان اخر سر یه پزشک با سی سال سابقه کار برگرده و بهت بگه:نشونه های انفولانزا رو داره و فقط رژیم بچه رو رعایت کنید!تو میمونی و هزاران اما و اگر!
نشونه های این بیماری:(تب.حالت تهوع و استفراغ.دل پیچه.کوفته گی بدن.بی اشتهایی.اسهال.کمی از علایم سرماخورده گی مثل:آبریزش بینی.سرفه ). 

اما و اگر روزگار

 دختر طفل معصوم من هم از این امر مستثنی نبود و بلایی رو که گفتم سرش امد.تا اینکه تو خونه بعد از گذروندن بیمارستان و تعویض دو سه دکتر متخصص و فوق تخصص تشخیص آنفولانزا داده شد و بستمش به شربت عسل و (بی خوابی خودم و همسرم) و.....تا اینکه امروز بعد از دو هفته کمی راه میره و میتونه یه چیزی بخوره!!


اما و گار روزگار
علاوه بر اینکه کودکان طفل معصوم در فصل پاییز و هنگام آغازین مدرسه ها دست به گریبان بیماری میشند و فشاری بسیار رو تحمل میکنند.در میون بزرگتر ها هم این بیماری شایع هست.پس لازم دونستم بر خودم و همین طور هم واجب که چند نکته رو در این باره بیان کنم.
*1:*اب میوه ها به خصوص لیمو شیرین و پرتقال به وفور مصرف بشه و حد الامکان به صورت کامل میوه خورده بشه که با داشتن فیبر فراوان هضم بهتر و دچار نشدن به یوبوست هست.
*2:*مصرف شلغم به صورت بخار پز و استفاده از بوخور اون به فرد بیمار.
*3:*مصرف کردن کمتر گوشت و اکتفا به میزان کم اون و استفاده نکردن از سرخ کردنی ها و آب پز نمودن غذا ها در این مدت.
*4:*استفاده کردن از دستگاه بوخور و مرطوب نگه داشتن فضایی که بیمار درون اون هست و ضد عفونی کردن محل !
*5:*هر چند اینها مواردی تکراری هستند و  اطلاعات شما دوستان بیشتر از بنده هست خوشحال میشم بقیه اطلاعاتتون رو در اختیار بنده و سایر دوستان قرار بدید در مورد این بیماری.


[ یکشنبه 91/7/23 ] [ 3:3 عصر ] [ شیدا ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

شیدا....شیدا.....شیدا!!
موضوعات وب

  

 
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 77
کل بازدیدها: 273629