سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
قالب وبلاگ

سلام:
دوستانی که برای من کامنت گذاشته بودن و اغلب بر من ایراد گرفته بودند که چرا از اون دکتر شکایت کردم و باید مثل زمان پیامبر سکوت کنیم از این حرفا و بعضی حرفهای روشنفکرانه!
در جواب این دوستان باید با چند دلیل بگم که دوران ما با آن زمان یه تفاوت صد درجه ای داره!

1:در زمان پیامبر گرامی اسلام دینی نو ظهور و تازه بود و پیامبر اسلام (علاوه بر خلق خوشش که زبان زد عام و خاص بود حتی در بین دشمنانش)باید خوش خلقی نشان میداد تا اینکه مردم نتوانند شایعه پراکنی کنند تا سایر مردم به اسلام گرویده و مسلملن بشن!چه بسا اینکه مردم در زمان ما همه مسلمانند و دین مقدس اسلام جهانی شده و در میان احادیثی از خود پیامبر گرامی داریم که مومن نباید خوار شده و همیشه عزت خود را حفظ نماید و در برابر ظالم بیاستد و حق خودش را بگیرد چرا که اگر چنین نباشد خود او در حق خودش ظلم کرده.و همین طور هم کسانی که در قلمرو مسلمانان زندگی میکردند از اقلیت های دینی دیگر که به اسلام نگرویده بودند باید خراج میداده.
2:توهین کردن به هر شخصی خود یه گناه کبیره است و حتی پدر ومادر گه فرزند از گوشت و پوست اوست نبایبد به او توهین کرده و شخصیت او را حفظ نمایند!(به قول بعضی از این دوستان باید آزادی بیان باشد ولی نه اینکه آزادی شخص دیگری را به خطر بایندازد)در حالی که آن خانم دکتر با دیدن چادر بر سر من خشمگین شده بود و شروع به توهین کردن کرد.
3:وقتی ما میخواهیم دنبال دوستی برای خود بگردیم شخصی را انتخاب میکنیم که به شخصیت ما احترام بگذارد و ان را پایمال نکند در حالی که با کسی که ضد ارزشهای ما عمل میکند خوش نداریم دوستی را آغاز کنیم.
4:در تمامی نقاط دنیا کسی به دل مینشید که مودب و با وقار و مطابق با شان خود و دیگران رفتار کند(نه کسی که خود طبیب جان مردم است اول به خود ظلم کرده و سیگار میکشد اونم تو محل کار و تو ساعت اداری که سایرین میخواهند به وی اطمینان کرده و فرزندانشون رو به دست وی میدن).
از بیانات مقام معظم رهبری:(کار را برای خدا بکنید نه اینکه چون مردم دوست دارند نه چون کاری که برای مردم باشد  در انجان آن موفق نخواهید شد(امید کسی را که کاری برای غیر من(خدا) انجام بدهد در آن کار قطع خواهم کرد). 


رهبرم 

پیرو ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد(امام خمینی (رحمةالله علیه). 


[ چهارشنبه 90/9/16 ] [ 2:26 عصر ] [ شیدا ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

شیدا....شیدا.....شیدا!!
موضوعات وب

  

 
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 32
کل بازدیدها: 273228